این قسمت از پست شامل چند تمرین موثر برای آب کردن چربی های پهلو و همینطور تقویت و فرم دادن به پهلوها  که برای درک بهتر همراه با عکس می باشد .قبل از انجام هرگونه حرکت ورزشی بهتر است  بدن را حداقل ۱۰ دقیقه با نرمش و حرکات کششی گرم نمائید و حداقل نیم ساعت قبل از تمرین غذا و مایعات میل نکنید و درصورت امکان از مواد قندی مانند خرما ،‌ انجیر خشک و … استفاده نمائید.

 

 

روی تشک دراز بکشید. کمرو باسن روی زمین قرار می گیرد.شانه ها و پا ها را از زمین جدا  کنید و دست راست و پای چپ را به هم نزدیک  کنید.(تا آنجا که می توانید آن پایی که خم نمی شود را صاف  و نزدیک تر به سطح زمین نگه دارید)

به پهلوی راست روی زمین دراز بکشید . وزن بدن را روی ساعد دست راست قرار دهید . سعی کنید بالا تنه را به سمت شکم خم کنید و همینطور پای چپ را بالا و به سمت شکم نزدیک کنید. این تمرین را برای پهلوی چپ نیز تکرار کنید.

 

به پهلوی راست روی زمین دراز بکشید . وزن بدن را روی  دست راست قرار دهید . سعی کنید بالا تنه را به سمت شکم خم کنید. این تمرین را برای پهلوی چپ نیز تکرار کنید.

 

به پشت دراز کشیده و مطابق عکس دراز نشت حالت ضربدری انجام دهید.دست راست را به سمت پای چپ و برعکس انجام دهید.

 

بایستید و با یک دمبل کار کنید .

ترجیحا وزنه روی شانه ها قرار داده و به سمت چپ و راست خم شوید.

 

باسن روی زمین و پاها بالاتر از سطح زمین قرار می گیرد و چرخش به سمت چپ و راست.

 

میتوانید روی صندلی نشسته شانه ها و کمر صاف به سمت چپ و راست چرخ بزنید.

تمرین های فوق برای افراد مبتدی در ۳ ست ۱۰ یا ۱۲ تایی توصیه می شود. و بسیار مفید است

http://www.hosh.ir/wp-content/uploads/2013/08/00000000000.jpg

http://www.hosh.ir/wp-content/uploads/2013/08/54545454544.jpg

http://www.hosh.ir/wp-content/uploads/2013/08/545456465.jpg

http://www.hosh.ir/wp-content/uploads/2013/08/54545455.jpg

http://www.hosh.ir/wp-content/uploads/2013/08/7878787.jpg

http://www.hosh.ir/wp-content/uploads/2013/08/4545454.jpg

http://www.hosh.ir/wp-content/uploads/2013/08/997545.jpg

http://www.hosh.ir/wp-content/uploads/2013/08/454545.jpg

http://www.hosh.ir/wp-content/uploads/2013/08/47575.jpg

http://www.hosh.ir/wp-content/uploads/2013/08/45454.jpg

http://www.hosh.ir/wp-content/uploads/2013/08/02154.jpg

http://www.hosh.ir/wp-content/uploads/2013/08/uc_1803.gif

http://www.hosh.ir/wp-content/uploads/2013/08/uc_1794.gif

http://www.hosh.ir/wp-content/uploads/2013/08/uc_1788.gif

http://www.hosh.ir/wp-content/uploads/2013/08/uc_1743.gif

http://www.hosh.ir/wp-content/uploads/2013/08/uc_1424.gif

Comments are closed.